Ass, Be Like, and Bitch: My sister got a new pup and they like
 to take her sailing
So my lil homegirl text me saying "smash this dude keeps trying to get with me so I had to tell him I don't want to sleep with him and he went off." I said "baby why don't you slow-fade these guys don't be so direct lol". Um, nah. HELL nah. She proceeds to send me screenshots of dozens of thirsty texts this dude sent AFTER she had basically ceased communication. By then she got no choice but to ice u, and then SHE gotta be the 'bitch' smh. Now I could see how men might get they lil ego crushed when a girl say "dude I don't wanna bone u." But u wanna know the bigger issue? By the time she had to be blunt with u, she done sent 17 carefully worded ass texts tryina curve u but u so damn optimistic u turnt into Lloyd from Dumb and Dumber: "What do you think the chances are of a guy like you and a girl like meโ€ฆending up together?" Mary: "Not good." Lloyd: "You mean, not good like one out of a hundred?" Mary: "Iโ€™d say more like one out of a million." Lloyd: "So youโ€™re telling me thereโ€™s a chance!" That's u bruh. Her: "ok I could probably maybe meet up for one drink but I gotta get home and wash my hair I have meetings tomorrow!" <- curve. Her: "haha that sounds fun but it's a hectic week for me ๐Ÿ˜" <- curve. "Lol nice" <- literally never text me again please ๐Ÿค—๐Ÿ˜‚. Men y'all gotta understand if she like u, she gon let u know. U be like "aye baby u free Wednesday?" It don't matter if she free or not - if she fuck wit u, she gon do the mostest. "I'm actually in Milwaukee that afternoon for meetings but building in 90 minutes for the drive if I speed, I could come by at like 11 and tuck you in? I'll be in work clothes but I can sleep in one of your t shirts ๐Ÿ™ƒ" <- Mikey, she likes you ๐Ÿ˜Œ๐Ÿ˜‚. If I can leave u with one thing: LISTEN when she try to talk to u. HEAR what she saying not what u WANT to hear and she won't have to drop a bomb on u. Ya get me!! Bless up ๐Ÿ˜๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ (๐Ÿ“ธ: Reddit u-mascary)

So my lil homegirl text me saying "smash this dude keeps trying to get with me so I had to tell him I don't want to sleep with him and he went off." I said "baby why don't you slow-fade these guys don't be so direct lol". Um, nah. HELL nah. She proceeds to send me screenshots of dozens of thirsty texts this dude sent AFTER she had basically ceased communication. By then she got no choice but to ice u, and then SHE gotta be the 'bitch' smh. Now I could see how men might get they lil ego crushed when a girl say "dude I don't wanna bone u." But u wanna know the bigger issue? By the time she had to be blunt with u, she done sent 17 carefully worded ass texts tryina curve u but u so damn optimistic u turnt into Lloyd from Dumb and Dumber: "What do you think the chances are of a guy like you and a girl like meโ€ฆending up together?" Mary: "Not good." Lloyd: "You mean, not good like one out of a hundred?" Mary: "Iโ€™d say more like one out of a million." Lloyd: "So youโ€™re telling me thereโ€™s a chance!" That's u bruh. Her: "ok I could probably maybe meet up for one drink but I gotta get home and wash my hair I have meetings tomorrow!" <- curve. Her: "haha that sounds fun but it's a hectic week for me ๐Ÿ˜" <- curve. "Lol nice" <- literally never text me again please ๐Ÿค—๐Ÿ˜‚. Men y'all gotta understand if she like u, she gon let u know. U be like "aye baby u free Wednesday?" It don't matter if she free or not - if she fuck wit u, she gon do the mostest. "I'm actually in Milwaukee that afternoon for meetings but building in 90 minutes for the drive if I speed, I could come by at like 11 and tuck you in? I'll be in work clothes but I can sleep in one of your t shirts ๐Ÿ™ƒ" <- Mikey, she likes you ๐Ÿ˜Œ๐Ÿ˜‚. If I can leave u with one thing: LISTEN when she try to talk to u. HEAR what she saying not what u WANT to hear and she won't have to drop a bomb on u. Ya get me!! Bless up ๐Ÿ˜๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ (๐Ÿ“ธ: Reddit u-mascary)

ass
ass
Be like
Be like
Bitch
Bitch
Bless up
Bless up
bruh
bruh
Clothes
Clothes
Curving
Curving
dude
dude
Dumb
Dumb
lol
lol
memes
memes
reddit
reddit
Smashing
Smashing
SMH
SMH
Thirsty
Thirsty
Getting turnt
Getting turnt
Work
Work
Drive
Drive
Free
Free
Fuck
Fuck
Girl
Girl
Good
Good
Hair
Hair
Home
Home
Mean
Mean
Milwaukee
Milwaukee
Text
Text
Time
Time
Tomorrow
Tomorrow
Wednesday
Wednesday
Screenshots
Screenshots
Optimistic
Optimistic
Dumb and Dumber
Dumb and Dumber
Hell
Hell
Never
Never
Sleep
Sleep
Wanna Know
Wanna Know
What U
What U
Texts
Texts
Nice
Nice
PUP
PUP
Baby
Baby
Haha
Haha
๐Ÿค–
๐Ÿค–
how
how
got
got
her
her
fun
fun
ice
ice
speed
speed
bone
bone
him
him
can
can
lloyd
lloyd
one
one
ims
ims
dumb and dumberer
dumb and dumberer
ego
ego
gon
gon
communication
communication
why
why
she
she
think
think
one outs
one outs
they
they
thing
thing
wit
wit
new
new
you
you
sailing
sailing
now
now
the time
the time
chance
chance
what
what
bomb
bomb
for
for
lloyds
lloyds
lil
lil
t-shirts
t-shirts
blunt
blunt
nah
nah
issue
issue
fade
fade
more
more
this
this
donte
donte
get
get
please
please
done
done
mary
mary
hell nah
hell nah
like
like
men
men
guy
guy
do you
do you
what do
what do
tuck you in
tuck you in
likes
likes
guys
guys
damn
damn
drop
drop
probably
probably
text me
text me
then
then
together
together
afternoon
afternoon
slow
slow
might
might
icee
icee
and then
and then
went
went
like me
like me
saying
saying
work clothes
work clothes
i can
i can
a girl
a girl
a bomb
a bomb
wanna
wanna
carefully
carefully
what do you
what do you
dumber
dumber
crushed
crushed
what do you think
what do you think
literally
literally
maybe
maybe
hectic
hectic
matter
matter
ill
ill
aye
aye
yall
yall
homely
homely
bless
bless
mikey
mikey
there
there
fades
fades
tuck
tuck
building
 building
no
 no
send
 send
see
 see
minutes
 minutes
week
 week
come
 come
know
 know
want
 want
understand
 understand
say
 say
drink
 drink
said
 said
hear
 hear
dont
 dont
dones
 dones
again
 again
send me
 send me
bombing
 bombing
mattered
 mattered
my sister
 my sister
dont matter
 dont matter
she likes you
 she likes you
i don't wanna
 i don't wanna
out
out
listen
listen
sister
sister
Heared
Heared
Senting
Senting
Drived
Drived
Understandably
Understandably
Sended
Sended
U Be
U Be
Off
Off
Gotted
Gotted
Ayees
Ayees
No Choice But
No Choice But
Talk
Talk
Leave
Leave
And
And
Not Good
Not Good
Homegirl
Homegirl
Meetings
Meetings
I Dont Want To
I Dont Want To
When
When
Choice
Choice
Its A
Its A
Sleep In
Sleep In
Sleeping In
Sleeping In
Actually
Actually
You Mean
You Mean
Ending
Ending
That
That
Try
Try
Dont Wanna
Dont Wanna
I Had To
I Had To
But
But
Not
Not
When She
When She
Like You
Like You
One Drink
One Drink
This Dude
This Dude
For Me
For Me
The
The
Sent
Sent
From
From
Basically
Basically
You Think
You Think
Your
Your
Trying
Trying
I Have
I Have
Its
Its
Take
Take
Dont You
Dont You
Wednesdays
Wednesdays
Nicee
Nicee
Telled
Telled
Reddits
Reddits
Gotta
Gotta
Boning
Boning
Blunted
Blunted
I Had
I Had
These
These
Girls Says
Girls Says
Redditer
Redditer
After
After
OK
OK
Wash
Wash
Homegirls
Homegirls
Dont Want To
Dont Want To
Bigger
Bigger
More Like
More Like
Had To
Had To
I Dont
I Dont
Thats
Thats
With
With
Let
Let
Are
Are
Have
Have
Sounds
Sounds
Are
Are
Otterly
Otterly
Going To Sleep
Going To Sleep
Rumors
Rumors
That
That
Cries In
Cries In
Parting
Parting
Opener
Opener
I See
I See
Parts
Parts

My sister got a new pup and they like to take her sailing So my lil homegirl text me saying smash this dude keeps trying to get with me so I had to tell him I don't want to sleep with him and he went off I said baby why don't you slow-fade these guys don't be so direct lol Um nah HELL nah She proceeds to send me screenshots of dozens of thirsty texts this dude sent AFTER she had basically ceased communication By then she got no choice but to ice u and then SHE gotta be the 'bitch' smh Now I could see how men might get they lil ego crushed when a girl say dude I don't wanna bone u But u wanna know the bigger issue? By the time she had to be blunt with u she done sent 17 carefully worded ass texts tryina curve u but u so damn optimistic u turnt into Lloyd from Dumb and Dumber What do you think the chances are of a guy like you and a girl like meโ€ฆending up together? Mary Not good Lloyd You mean not good like one out of a hundred? Mary Iโ€™d say more like one out of a million Lloyd So youโ€™re telling me thereโ€™s a chance! That's u bruh Her ok I could probably maybe meet up for one drink but I gotta get home and wash my hair I have meetings tomorrow! <- curve Her haha that sounds fun but it's a hectic week for me ๐Ÿ˜ <- curve Lol nice <- literally never text me again please ๐Ÿค—๐Ÿ˜‚ Men y'all gotta understand if she like u she gon let u know U be like aye baby u free Wednesday? It don't matter if she free or not - if she fuck wit u she gon do the mostest I'm actually in Milwaukee that afternoon for meetings but building in 90 minutes for the drive if I speed I could come by at like 11 and tuck you in? I'll be in work clothes but I can sleep in one of your t shirts ๐Ÿ™ƒ <- Mikey she likes you ๐Ÿ˜Œ๐Ÿ˜‚ If I can leave u with one thing LISTEN when she try to talk to u HEAR what she saying not what u WANT to hear and she won't have to drop a bomb on u Ya get me!! Bless up ๐Ÿ˜๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ ๐Ÿ“ธ Reddit u-mascary Meme

found @ 39454 likes ON 2017-08-26 02:49:39 BY ME.ME

source: instagram