Were Done
Were Done

Were Done

Nudge Nudge
Nudge Nudge

Nudge Nudge

Undere
Undere

Undere

Deep Breaths
Deep Breaths

Deep Breaths

You Thought
You Thought

You Thought

Buy
Buy

Buy

Greates
Greates

Greates

Breathe
Breathe

Breathe

Takes A Deep Breath
Takes A Deep Breath

Takes A Deep Breath

Deep Breath
Deep Breath

Deep Breath

🔥 Popular | Latest

Bad, Bruh, and Cute: Friday H:28 PM Itsa Motch! Hey what's up Just chilling. Waiting for the Obenauf's to kick in. Obenauf that's going to get you all soft and moist though That's the plan! You may should use extra I mean I have pretty big feet Yeah I might stretch you a little bit We may have to be careful not to rip you at all Will I need a trip to the cobbler if I meet you? Well I don't know what size you are but you may just have to I may knock the sole out TBH I probably need a good resoling already anyway That's okay broke in just means there is experience I'm high asf and not sure how I got to this point I mean seriously bruh, you're hitting on a pair of boots Man there are some kibler elves on my bed that are pole dancing so trying to fuck some boots ain't on me Bath salts or meth? Calm down shrooms Ooooh. Keeping it organic. Pretty sure there gmo But still carbon based Oh shit. The boots passed chemistry Just because I'm cute doesn't mean I'm not smart True true I'm not sure what's real right now I'm so glad I could be part of this experience with you. I'm real, Ryan. So very real. Lol then why you posing as boots or are you actual talking boots Whatever you want to be the truth That's gunna fuck me up Would you rather be talking to boots or a person pretending to be boots? What's your truth, Ryan? I have no idea anymore which is more terrifying How about a human/boot hybrid Oh god bad trip now Take a deep breath and imagine sliding your feet into me Let's not go down that road again I thought that was what you wanted Sent A dude on shrooms tryna get with old boots