πŸ”₯ Popular | Latest

Obama, Shit, and Tumblr: SHHH! YOU FUCKED UP.. THISIS WHAT HAPPENS WHEN YOU'RE NOT OUALIFIED left-reminders: phoenix-ace: left-reminders: They stay scapegoating Obama for shit he didnt create and infantalize trump in order to make Obama look like he forced Trump to be awful. As if the man wasnt a segregationist whos been xenophobic for decades. Edit: not OP the β€œthey” doesnt refer to them. Leftists aren’t β€œscapegoating” Obama or sympathizing with Trump. We’re just being honest about the regressive policies of Obama and the Democrat establishment. Trump is demonstrably awful, a garbage excuse for a human being, but can we please not excuse the imperialism and mass surveillance and rich-catering of Democrats just because they trumpet progressive values? Part of overcoming Trump is recognizing and organizing against the conditions that gave rise to him: 40 years of trickle-down economics, drug wars, international interventions for the profits of big oil, and active union-busting, to name a piece of the puzzle. Vote for Democrats as damage control if you want, but just know that they’re ultimately not on your side. They serve the rich first and foremost. Y’all democrats have to realize that bush set up ICE, wiretapping of the American people, ruined our education system, stripped us of countless civil liberties, sent us to Two wars, pushed the patriot act. and Obama continued all this and even extended the bush tax cuts and expanded warfare. Now trump has all these tools at his disposal as democrats rehabilitate bush and pretend Obama wasn’t complicit in any of this πŸ™„
Save
Bless Up, Bruh, and Doctor: me: *sees a 150lb dog* me: awww da little puppyyy @DrSmashlove I'm at an age now where if the homies wanna go out to eat and the restaurant ain't got a southwest chicken salad imma strongly consider not going. Like I'm just being honest. It's a small menu addition. Give me some lettuce grilled chicken corn and tortilla skrips and I'm good money. That's a restaurant I like. U know what restaurants I don't like? Ones that don't have a southwest chicken salad πŸ˜‚. Like cmon! This shit easy bruh! "But smash that's unreasonable what if it's a sushi spot." Well now hol up for a second hol up. When I hit Blue Ribbon Sushi in Miami Beach they got the fried chicken on deck. I was hesitant to mix sushi and fried chicken but low key? Shit was fire. And other sushi joints be doing the sashimi tacos. If y'all gon do soul food and Mexican fusion food then FUCK AROUND AND MAKE ME A SOUTHWEST CHICKEN SALAD DAMMIT πŸ˜„. Because sometimes I have those days where I didn't work out and I meet the homies for food and I didn't earn a big fatty cheat meal but I still want something satisfying and reasonably healthy. I want that southwest. Mother. Fucking. Chicken. Salad πŸ€—. U restaurants been put on notice. If u become one of them restaurants that's part of the 90% that fail in the first year of they existence don't DM me like "smash what did I do wrong I served delicious authentic coastal Greek food focusing on fresh wild-caught fish prepared in light olive oil and we had a great first week but then...?" My first question gon be whether u had a southwest chicken salad? THOUGHT NOT. ALL THE DOCTOR CAN DO IS GIVE YALL THE MEDICINE YALL GOTTA TAKE IT THO BLESS UP πŸ˜πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Save
Save