Have
Have

Have

New People
New People

New People

Trying
Trying

Trying

This Is A
This Is A

This Is A

The
The

The

You Are
You Are

You Are

But
But

But

Posting
Posting

Posting

The New
The New

The New

Paramedic
Paramedic

Paramedic

🔥 Popular | Latest

Bless Up, Emoji, and Food: Dunkin doesn't eat unless I microwave his food bc he thinks once it goes in the microwave it magically becomes human food 0:32 Beloveds! Very, very important! I gotta share something with y’all. At work, u gon have mentors. Bosses that take a interest in u. U feel me? They gon push u along. They gon support u. They gon look out for u. But as a dear friend once told me...there’s one thing they NOT gon do. Y’all ready? Y’all ready for this A1 Sauce? Y’all receptive? Nah. U know what I think y’all distracted on this Friday imma address this another time LMAO JK HERE IT GOES: one thing that mentor is NOT gon do is take money out of HIS paycheck, and put it in yours. READ THAT CAREFULLY. If it’s between your paycheck and his paycheck, he gon choose his paycheck 10 times out of 10. Not nine! see y’all not listening! 😂 Y’all sitting back like “nah some bosses are cool, my boss Phil is amazing, Phil will gladly go to HR and say ‘please bump Sally’s salary by $30,000 and decrease mine by a commensurate amount - I insist 😌’” <— men don’t make this emoji face because Phil don’t exist HE 👏 DONT 👏 EXIST 👏 BELOVED 👏 HE 👏 ON 👏 THE 👏 WAITING 👏 LIST 👏 FOR 👏 THAT 👏 NEW 👏 TESLA 👏 THAT 👏 30 👏 THOU 👏 BEEN 👏 SPUNT 👏 ARREDDY 👏- aight? He is not - I repeat not - gon prefer ya paycheck to his. Not gon happen! Not now not never! U feel me? So what that mean. IT MEAN U GOTTA ADVOCATE FOR YOURSELF. “But smash imma be ‘the b!tch’ at work if I complain” GOOD. BE THE B!TCH LMAO. U KNOW WHAT B!TCHES DO? THEY GET PAID WHAT’S OWED TO THEM. THEN MEN GET MAD AND CALL THEM A B!TCH. IF THEY CALL U A B!TCH, 9 TIMES OUT OF 10 U DID SOMETHING RIGHT, AND THEY SALTY. BIG SALT. MORTONS. HIMALAYA ROCK SALT U FEEL ME? THE PINK JOINT. DONT LET A LABEL DISCOURAGE U. LET IT *EN* COURAGE U - TO GET WHAT U DESERVE. AIGHT? LOVE YALL. BLESS UP 😍😂😂 (Slide 1: @dunkinandkirby. Slide 2: @cantuonwheels)

Beloveds! Very, very important! I gotta share something with y’all. At work, u gon have mentors. Bosses that take a interest in u. U feel me...

Mouse, Gaming, and One: Where do I get one of these fuzzy gaming mice?

Where do I get one of these fuzzy gaming mice?

Church, Doctor, and Fucking: 5909 "I decided that never again would there be a pregnant woman in Auschwitz." patron-saint-of-smart-asses: everybody-look-right: washingtonstateconservative: ctrlgeek: webbgirl34: thebigsisteryouneveraskedfor: Gisella Perl was forced to work as a doctor in Auschwitz concentration camp during the holocaust. She was ordered to report ever pregnant women do the physician Dr. Josef Mengele, who would then use the women for cruel experiments (e.g. vivisections) before killing them. She saved hundreds of women by performing abortions on them before their pregnancy was discovered, without having access to basic medical supplies. She became known as the “Angel of Auschwitz”. After being rescued from Bergen-Belsen concentration camp she tried to commit suicide, but survived, recovered and kept working as a gynecologist, delivering more than 3000 babies. I want to nail this to the forehead of every anti-abortionist who uses the word “Holocaust” when talking about legal abortions. Yeah… she became a gynecologist and was extremely pro-life after she got out of the camps. In an interview with Nadine Brozan for the New York Times in 1982, Dr. Perl recalled her initial experiences with Dr. Mengele’s “cure” for pregnancy in Auschwitz. ”Dr. Mengele told me that it was my duty to report every pregnant woman to him,” Dr. Perl said. ”He said that they would go to another camp for better nutrition, even for milk. So women began to run directly to him, telling him, ‘I am pregnant.’ I learned that they were all taken to the research block to be used as guinea pigs, and then two lives would be thrown into the crematorium. I decided that never again would there be a pregnant woman in Auschwitz.” Let’s analyze the situation: mother and child alike were both going to be killed anyway if the pregnancy was discovered. Leaving wasn’t an option. Freedom was nonexistent, and the perspectives of all involved were colored by living in hell on earth.   After the war, she dedicated her life to Holocaust remembrance, infertility treatment, and delivering babies – not destroying them. The New York Times quotes her as saying, “No one will ever know what it meant to me to destroy those babies, but if I had not done it, both mother and child would have been cruelly murdered.” Perl never pretended they weren’t babies, that their lives didn’t matter, or that their deaths weren’t cruel. Holy crap. I literally got a ton of shit a few months ago for saying that maybe, just maybe, Perl’s actions don’t justify abortion as a whole. Well, it goes to show that I should’ve done more research, to find out  that Perl herself doesn’t pretend that was she did was right, or that it justifies abortion now. There was another woman, a midwife, who was devout Catholic and helped to care for pregnant women and hide the babies, and continued her work in midwifery after the war. Last I heard she was in the canonization process in the Catholic Church. Fucking THANK YOU I’m so tired of pro-choicers using her as a “gotcha”. She had to do a terrible thing in a terrible circumstance. That has literally no relation to first world abortion legislation today.
Arguing, Bless Up, and Dogs: My daughter was nervous around dogs, and then she met this guy. He let her love all over him for 20 minutes and then afterwards, her fear was gone. Thank you, sweet boy, for making her into the dog lover that she is! GIBBS NEW YORKERS ARE WILD FAM 😂. They will argue about anything. It’s both a sport and a hobby. In the rest of the country people burn calories by wearing a Fitbit and measuring steps. Nah. New Yorkers will just argue with u until they thin 😂. I love it. I’m not saying they ain’t wonderful people! To the contrary! They be nice as HELL to me! They just love to argue. FOR EXAMPLE. Me: “fam I love getting food off the Halal carts.” NY person: “oh word, son? Oh it’s like THAT my dude? Ayo...Could I ax u a question, son?” *ominous music plays (90s era Mobb Deep)* Me: “sure...(?)” NY person: “ayo son...could I ax u what halal cart u go to my dude?” Me: “ummm like around Greenwich and Murray...(?)” NY person: “son [pregnant pause] SON 😂. U can’t be serriyiss right now son. Is u wildin my dude? *whispering to friend in NY Yankees cap* son...is this dude wildin?” Friend (quietly): “I mean ... he wildin son.” (Everyone in NY got a yes-man with him who wear a yankee fitted real low and who don’t really argue, he just agree with what his friend say lol.) New York person: “ayo u mean...Like up by World Trade?” And I’m like: “I guess...(?)” NY person: “SON! HOW U AINT KNOW THESE THINGS SON? 😂 U gotta know which halal cart got that GOOD good and which one got that mid grade son! Ayo do me a favor son walk a extra couple blocks to Broadway u see a cart that say “HALAL CHICKEN GYROS” with “ONE DOLLAR SAMOSA”...UNDA DAT. U ask for Hakeem. Tell him Donnell sent u. Yeah. Donnell from one two fif. U gotta tell him the street because it’s two Donnells. Son he gon hook u up with the FIRE CHICKEN my dude. Quiet as it’s kept? Prime Minister of Pakistan eat at that cart my dude word is bond I seent him. He had mad security around him and I’m like oh he gotta be a digni-TERRY he ordered chicken biryani with salad son I said ayo get that red sauce too my son and he did my dude it was wild we ate togevva but I don’t tell that story often anyway I’m not sayin don’t eat at them carts u eat at son! I’m just sayin...I WOUL-INNT EAT THERE IF I WAS U. BUT U COULD DO WHAT U FEEL. BLESS UP.” 😂😂😍 [ALL CREDITS IN COMMENT BELOW.]

NEW YORKERS ARE WILD FAM 😂. They will argue about anything. It’s both a sport and a hobby. In the rest of the country people burn calories b...