The
The

The

Creativer
Creativer

Creativer

no
 no

no

rvc
rvc

rvc

probable
probable

probable

ons
ons

ons

talking
talking

talking

playful
playful

playful

comming
comming

comming

played
played

played

🔥 Popular | Latest

Bitch, Drinking, and Drugs: Add contact Report spam who ever you are if I were you l'd think about who your harassing I have no fin idea who the hell you are so unless you have business with me stop fucking harassing me BITCH 30 And if this is someone with a problem and you wanna actually do something MOTHERFUCKER BRING IT Add contact Report spam I have no idea who you are. Or why you're texting me. But you got the wrong number bub This number has been calling me for weeks bub And shit is always fun and games til someone gets their fucking mouth blown out then they go cry to the police so just quit fucking with me PERIOD https://www.fcc.gov/consumers/quides spoofing-and-caller-id Do some research pal https://www.fcc.gov/consumers/quides /spoofing-and-caller-id Do some research pal Caller ID Spoofing Caller ID spoofing is when a caller deliberately falsifies the information transmitted to your caller ID display www.fcc.gov Get fucked pal LOLOLO Just tell me who you are and come where l am that's all you have to do VERY EASY SHIT HERE BUBBY PAL Add contact Report spam YOU ARE REALLY DUMB. Already told you, you texted me. I got no clue who you are And wtf was that first picture lmao Heel kick to chest idiot Without looking at your target? Brilliant manuever Eddie Gordo When your me you can do these things my friend When your me you can do these things my friend Glob You went full retard, man. Kayla you need to be arrested and thrown in jail for doing drugs Cocaine namely drinking smoking weed and cigarettes when you were pregnant you killed your baby Carson he was a innocent victim of your spoiled bullshit YOU KILLED YOUR KID CARSON YOU KILLED HIM Who the fuck is Kayla LMAO Now MMS Guy texted me out of the blue.
Bodies , Logic, and Newman: BUTOTHINKOSEE A PROBLEM ALREADY unaffiliatedpangolin: siryouarebeingmocked: alaija: cisnowflake: weaponizedhorse: nunyabizni: eric-coldfire: simon-newman: jeepsarmitage: doomy: occupy-democrats: mstar1960: occupy-democrats: Imagine wanting to spend billions on something so easily circumvented. I guess lefties think that illegal aliens can walk on water. Wow, you’re right. There’s a huge flaw in my post, I forgot that humans have no way to get across water. Thanks for pointing that out, I’ll get right on deleting this. Gay Mexicans on boats… This isn’t even covering planes Considering how many people from Cuba have died trying to cover the 40 miles from there to the US I’m gonna go out on a limb and say that this would wind up having a higher mortality rate than that. ^^ plus where are all these people getting boats from We also have much better boats that could stop their boats. Well Australia doesn’t have a problem with people walking here, so bodies of water must be somewhat effective at preventing illegal immigration. Those waters are already patrolled. It’s just a perfect solution fallacy (nirvana fallacy) with added snark. The exact high standards of logic I’d expect from occupy-dems. Also, doesn’t O-D support gun control to stop shootings? https://occupy-democrats.tumblr.com/tagged/gun-control Yes, yes they do. Each one of those lines is hundreds of miles long. And the Coast Guard exists. OK but… Ya’ll realize that lots of people do still successfully make it to shore on homemade rafts and shit right? “The Coast Guard exists”, so do border patrol agents. Shockingly they don’t stop everybody.