While
While

While

Died
Died

Died

Greates
Greates

Greates

Takes A Deep Breath
Takes A Deep Breath

Takes A Deep Breath

Deep Breath
Deep Breath

Deep Breath

Socks
Socks

Socks

So Deep
So Deep

So Deep

tracking
 tracking

tracking

no idea
 no idea

no idea

washing
 washing

washing

๐Ÿ”ฅ | Latest

Af, Bless Up, and Bodies : u/EyeBrowsReddit84 ld i.redd.it A three hour drive to the ocean is worth it for old man Stan. Iโ€™m worried Iโ€™ve opened a flood gate with yโ€™all and that the hygiene discussion will never end - one of my lil homegirls text me saying imma need to start a whole new IG account on hygiene only ๐Ÿ˜ฉ. With that said one of my followers commented today: โ€œIโ€™m dying๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚I sent a guy into the shower once after he unzipped his pants and I caught a sniff of his sweaty HAIRY balls. I told him to clean himself and shave. He came out with bald patches and kinky patches that still stunk๐Ÿคข๐Ÿคข๐Ÿคขโ€. Ok this raises two extremely important points, lemme address them in turn. (1) Some of yโ€™all donโ€™t know how to shower and need a full aura reboot - reset - recleanse. Go directly to Traders Joe. Buy a bottle of Dr. Bronnerโ€™s peppermint liquid wash. This shit will strip paint off cars. Turn the shower as hot as it go (UNLESS u live in the housing projects then DONโ€™T DO THIS - project water get hot af lol I assume no responsibility for u cooking yourself.) Squirt a palm full of Dr. Bronners. Now physically violate the inside space between yo balls and yo thigh and also yo a$$ crack. Some of yโ€™all have never since yo mama stopped bathing u actually washed this area properly. Go deep. Make it hurt a little. U feel me? Go hard. (2) For some of yโ€™all the overall nastiness has seeped and stained into your body hair and now that body hair is a repository for stankariffic stankotry. When I said on here I shave my pits and PP some of u women got on here like โ€œNOOOO PUBIC HAIR IS SEXY EW!โ€ Yeah. Till u with Nasty Ned who make u vomit from his pube hair smell. Hand Ned a razor and a bar of soap. Ned, shave it all from the neck down. Itโ€™s rebirthing time. P.s. as Iโ€™ve detailed in previous posts, the Dr. Bronnerโ€™s soap is so potent that it will burn a lil bit when u pee. This isnโ€™t an STD. This is the opening of yo PP finally being clean. Some of your bodies wonโ€™t be used to this and it will take adjustment but it will be worth it AF, I promise yโ€™all - CLEANLINESS IS HOLINESS BLESS UP ๐Ÿ˜๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Af, Bless Up, and Bodies : u/EyeBrowsReddit84 ld i.redd.it
 A three hour drive to the ocean is worth it for
 old man Stan.
Iโ€™m worried Iโ€™ve opened a flood gate with yโ€™all and that the hygiene discussion will never end - one of my lil homegirls text me saying imma need to start a whole new IG account on hygiene only ๐Ÿ˜ฉ. With that said one of my followers commented today: โ€œIโ€™m dying๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚I sent a guy into the shower once after he unzipped his pants and I caught a sniff of his sweaty HAIRY balls. I told him to clean himself and shave. He came out with bald patches and kinky patches that still stunk๐Ÿคข๐Ÿคข๐Ÿคขโ€. Ok this raises two extremely important points, lemme address them in turn. (1) Some of yโ€™all donโ€™t know how to shower and need a full aura reboot - reset - recleanse. Go directly to Traders Joe. Buy a bottle of Dr. Bronnerโ€™s peppermint liquid wash. This shit will strip paint off cars. Turn the shower as hot as it go (UNLESS u live in the housing projects then DONโ€™T DO THIS - project water get hot af lol I assume no responsibility for u cooking yourself.) Squirt a palm full of Dr. Bronners. Now physically violate the inside space between yo balls and yo thigh and also yo a$$ crack. Some of yโ€™all have never since yo mama stopped bathing u actually washed this area properly. Go deep. Make it hurt a little. U feel me? Go hard. (2) For some of yโ€™all the overall nastiness has seeped and stained into your body hair and now that body hair is a repository for stankariffic stankotry. When I said on here I shave my pits and PP some of u women got on here like โ€œNOOOO PUBIC HAIR IS SEXY EW!โ€ Yeah. Till u with Nasty Ned who make u vomit from his pube hair smell. Hand Ned a razor and a bar of soap. Ned, shave it all from the neck down. Itโ€™s rebirthing time. P.s. as Iโ€™ve detailed in previous posts, the Dr. Bronnerโ€™s soap is so potent that it will burn a lil bit when u pee. This isnโ€™t an STD. This is the opening of yo PP finally being clean. Some of your bodies wonโ€™t be used to this and it will take adjustment but it will be worth it AF, I promise yโ€™all - CLEANLINESS IS HOLINESS BLESS UP ๐Ÿ˜๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Iโ€™m worried Iโ€™ve opened a flood gate with yโ€™all and that the hygiene discussion will never end - one of my lil homegirls text me saying imma...

Bless Up, Costco, and Doctor: The many faces of derp The hygiene discussion continues. My lil homegirl text me this morning: โ€œHahaah omg smash! My friends have encountered a few guys lately that aren't circumsized and don't wash well..... how does someone not notice!???โ€ Now men if yโ€™all possess Thee Natural Foreskin nine times out of ten itโ€™s yo mamaโ€™s fault - she was just following cultural norms and told the OB โ€œwhoa derr...you ainโ€™t chopping off my sonโ€™s foreskinโ€ and the doctor followed mamaโ€™s wishes and left lil manโ€™s PP intact. For instance my Dominican homie told me that most Dominicans leave the PP skin intact. My lil Armenian homegirl told me that Armenian men are 50-50, sometimes Cleanie Weenie, sometimes Cheesy Weasy u feel me? Personally Iโ€™m Cleanie Weenie but I respect all cultures. Regardless, itโ€™s on a grown man to assess the cleanliness of his situation and cleanse accordingly. Men if u all-natural uncut imma need u to boil some water in the microwave. Put a towel over your head and breathe that steam nice and deep to cleanse the nasal passage. Then take a cup full of coffee beans just like they got at Sephora and take a nice deep breath to cleanse yo palette. Then wait a few seconds, drop ya drawls, bend all the way over so yo nostrils is closest to yo PP, pull the covering back, and inhale deeply. If it smell like Dove soap bruv...lilacs and lavender and almond butter coconut essence? U good money. On the other hand if it smell like that sliced cheese assortment u copped at Costco for a party one time bc u felt like u grown and u gon serve wine and cheese at a party but u had left over cheese from the platter so u stuffed it in the back left corner of the fridge behind the strawberries and bread and u find it eight months later and it got a farm of green foliage growing on it Bruv and u took one whiff and u wanted to vomit ... if yo PP smell like an expired grown-and-sexy Costco cheese platter Bruv? YOU NEED TO CLEANSE YASELF. Just warm water and soap. Shit ainโ€™t rocket science. RIP to the dignity of the poor women that u subject to your CheesyPP โ€” Susan B Anthony ainโ€™t die for this. WE CAN DO BETTER. BLESS UP ๐Ÿคž๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Bless Up, Costco, and Doctor: The many faces of derp
The hygiene discussion continues. My lil homegirl text me this morning: โ€œHahaah omg smash! My friends have encountered a few guys lately that aren't circumsized and don't wash well..... how does someone not notice!???โ€ Now men if yโ€™all possess Thee Natural Foreskin nine times out of ten itโ€™s yo mamaโ€™s fault - she was just following cultural norms and told the OB โ€œwhoa derr...you ainโ€™t chopping off my sonโ€™s foreskinโ€ and the doctor followed mamaโ€™s wishes and left lil manโ€™s PP intact. For instance my Dominican homie told me that most Dominicans leave the PP skin intact. My lil Armenian homegirl told me that Armenian men are 50-50, sometimes Cleanie Weenie, sometimes Cheesy Weasy u feel me? Personally Iโ€™m Cleanie Weenie but I respect all cultures. Regardless, itโ€™s on a grown man to assess the cleanliness of his situation and cleanse accordingly. Men if u all-natural uncut imma need u to boil some water in the microwave. Put a towel over your head and breathe that steam nice and deep to cleanse the nasal passage. Then take a cup full of coffee beans just like they got at Sephora and take a nice deep breath to cleanse yo palette. Then wait a few seconds, drop ya drawls, bend all the way over so yo nostrils is closest to yo PP, pull the covering back, and inhale deeply. If it smell like Dove soap bruv...lilacs and lavender and almond butter coconut essence? U good money. On the other hand if it smell like that sliced cheese assortment u copped at Costco for a party one time bc u felt like u grown and u gon serve wine and cheese at a party but u had left over cheese from the platter so u stuffed it in the back left corner of the fridge behind the strawberries and bread and u find it eight months later and it got a farm of green foliage growing on it Bruv and u took one whiff and u wanted to vomit ... if yo PP smell like an expired grown-and-sexy Costco cheese platter Bruv? YOU NEED TO CLEANSE YASELF. Just warm water and soap. Shit ainโ€™t rocket science. RIP to the dignity of the poor women that u subject to your CheesyPP โ€” Susan B Anthony ainโ€™t die for this. WE CAN DO BETTER. BLESS UP ๐Ÿคž๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

The hygiene discussion continues. My lil homegirl text me this morning: โ€œHahaah omg smash! My friends have encountered a few guys lately tha...

Ass, Chicago, and Christmas: Little kiss on the chick Pic: reddit u/anonimverse Ladies I love y'all lemme tell u why. I get into yo bedroom. We get to kissing. Right when I'm about to yank ya lil panties off what do u classy ladies say? "HOLD ON LEMME PEE ๐Ÿ˜". Ain't no pee, bruv. She already peed. She bout to go freshen up the Nani bc that's what u classy girls do, y'all interrupt the foreplay to make sure ya joint smell, look and taste splendiferous before we sliiiiiide that tung deep inside. "Hold on lemme pee"? That little three or four minutes when u waiting for her bruv? Thass Christmas Eve. Anything could happen. NBA 2K18. Jordan 11s. Nerf Machine Gun. U feel me? She might come out of there bucky nekky. She might come out with lingerie on. Full body MF fishnet body suit (I'm really out here y'all I done seen it all ๐ŸŒถ). Shout to u ladies bruv. Heightening the tension. Creating intrigue. I swear y'all the real MVP. P.s. If u in a hotel with a girl and u see the little wet folded up face towel shoved under the sink that's the Nani freshener towel (FYI) every girl got that ImOnToYouLadies ๐Ÿค—๐Ÿ˜‚. P.p.s. Oh wait. Wait wait wait. Oh y'all thought I was done? Y'all thought I wasn't gon address them ladies that's gon go out to dinner ... drinks ... dancing for four hours ... after party ... and NOT stop me so she could freshen up the Nani before I go downtown James Brown? WELL GO HEAD ASF MAMI I FUX WITCHOE 12 HOUR MARINADE I'M FROM CHICAGO WE LOVE AGING THINGS 60 DAY AGED BONE-IN RIBEYE YES PLEASE THAT MUSKY, MUSHROOMY EARTHY PERFUMEY FRAGRANCE GET MY HEART RACING I AIN'T MAD AT YO NASTY ASS MAMA LEMME TASTE THE RAINBOW U BOUT TO BRING THE ANIMAL OUT REAL TALK FarmFreshDryAgedOrWetAged ItsAllWondrousToMe LemmeTasteIt AllOfIt BlessUp ๐Ÿค—๐Ÿ˜๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Ass, Chicago, and Christmas: Little kiss on the chick
 Pic: reddit u/anonimverse
Ladies I love y'all lemme tell u why. I get into yo bedroom. We get to kissing. Right when I'm about to yank ya lil panties off what do u classy ladies say? "HOLD ON LEMME PEE ๐Ÿ˜". Ain't no pee, bruv. She already peed. She bout to go freshen up the Nani bc that's what u classy girls do, y'all interrupt the foreplay to make sure ya joint smell, look and taste splendiferous before we sliiiiiide that tung deep inside. "Hold on lemme pee"? That little three or four minutes when u waiting for her bruv? Thass Christmas Eve. Anything could happen. NBA 2K18. Jordan 11s. Nerf Machine Gun. U feel me? She might come out of there bucky nekky. She might come out with lingerie on. Full body MF fishnet body suit (I'm really out here y'all I done seen it all ๐ŸŒถ). Shout to u ladies bruv. Heightening the tension. Creating intrigue. I swear y'all the real MVP. P.s. If u in a hotel with a girl and u see the little wet folded up face towel shoved under the sink that's the Nani freshener towel (FYI) every girl got that ImOnToYouLadies ๐Ÿค—๐Ÿ˜‚. P.p.s. Oh wait. Wait wait wait. Oh y'all thought I was done? Y'all thought I wasn't gon address them ladies that's gon go out to dinner ... drinks ... dancing for four hours ... after party ... and NOT stop me so she could freshen up the Nani before I go downtown James Brown? WELL GO HEAD ASF MAMI I FUX WITCHOE 12 HOUR MARINADE I'M FROM CHICAGO WE LOVE AGING THINGS 60 DAY AGED BONE-IN RIBEYE YES PLEASE THAT MUSKY, MUSHROOMY EARTHY PERFUMEY FRAGRANCE GET MY HEART RACING I AIN'T MAD AT YO NASTY ASS MAMA LEMME TASTE THE RAINBOW U BOUT TO BRING THE ANIMAL OUT REAL TALK FarmFreshDryAgedOrWetAged ItsAllWondrousToMe LemmeTasteIt AllOfIt BlessUp ๐Ÿค—๐Ÿ˜๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Ladies I love y'all lemme tell u why. I get into yo bedroom. We get to kissing. Right when I'm about to yank ya lil panties off what do u cl...