Didnt
Didnt

Didnt

Ask Question
Ask Question

Ask Question

I Seen
I Seen

I Seen

Seen It
Seen It

Seen It

Want A Cookie
Want A Cookie

Want A Cookie

Cuhs
Cuhs

Cuhs

Sended
Sended

Sended

Publicated
Publicated

Publicated

Seens
Seens

Seens

see
 see

see

🔥 | Latest

Bad, Blessed, and Flexing: V2 Here a flashbackFriday photo with me and big bro @richgaspari a typical mess around during a shoot we done together for @flex_magazine. - I had some the BEST times with Rich and @gaspari crew I was blessed to learn so much about business, bodybuilding and the drive that goes into growing a company. I was the athlete, yet I was there on meetings, distribution deals, manufacturing ideas and generally a kid that was asked my opinion as I was with him daily on the road. I traveled the World with Rich and also represented him when he wasn't there, I wasn't signed to a glorified contract like some, I seen it as a apprenticeship and earned my way to that point year by year, through work and sweat. - Social media was irrelevant or so new and untapped that the only way to brand yourself was get on a plane and fly to different states or country's, shake hands, and make new fans that might not of heard of you and grow your preexisting fan base. These times were a business 101 on getting up and hustling. Posting a photo on socials ain't hustling, you don't gain social skills from that, to which when fans meet these guys- girls at expos they look or act nothing like the motivational posts they push. - The old school days might have been taxing, spending weeks on the road, hotels, flights all over but I'm blessed to have earned my stripes under @richgaspari no one can say a bad word to me about him, and the guy is still at it. Respect big brotha! OldSchool FBF BusinessMan apprenticeship BigBro RichGaspari FlexLewis

Here a flashbackFriday photo with me and big bro @richgaspari a typical mess around during a shoot we done together for @flex_magazine. - I ...

80s, Ass, and Best Buy: I've never seen a cat sit like this before... mashlove Hold up Bruh now when I was out last night, I seen a new style that struck me as sexy but slightly out there and then I seen it again and I dare say, could this be a trend for 2017? Here it go: low slung ripped jeans, crop top, and then instead of a lil invisible G string, it's one of them 80s-90s-style G strings where the side strings go alllllllll the way up above the jeans and above the waist and hips so all u see is the black strings poking out high above the waist of the jeans. Now I ain't seen this silhouette of bikini bottom since the days of 2 Live Crew album covers at Best Buy with the sticker on them over the pic of the woman's booty so u gotta pay $15.99 just to see what was under the sticker (all of you 2000s babies don't laugh - those were desperate times - the risks we took to see half a booty cheek or blurred titty Bruh u wouldn't imagine 😕😂). In any event, is this the new wave? Is this how y'all gonna tantalize us now? Are y'all gonna complete the 90s look with big Yves Saint Laurent sunglasses, teased-tousled big ass gelled hairdos, a machine gun, and six inch heels? And Ice T in the background looking like your drunk, crazy uncle who came back from jail after a 20 year bid with a perm and creased jeans? Are y'all just tryina telegraph that u at a Bulls game but just in case Drake likes your pic during the game and invites u to a pool party saying his jet is waiting for u, u gon be ready for whatever in your 90s-style black high-stringed bikini bottom? Shout to u ladies Bruh. Always finding new ways to tantalize. I'M BY NO MEANS SAYING WOMEN WERE PLACED ON THIS EARTH SOLELY TO TANTALIZE MEN - WOMEN ARE BRILLIANT (smarter than men) CREATURES. YALL JUST HAPPEN TO KEEP FINDING NEW WAYS TO TANTALIZE TF OUT OF US. STOP PRETENDING OTHERWISE. BLESS UP 😍😂😂😂

Hold up Bruh now when I was out last night, I seen a new style that struck me as sexy but slightly out there and then I seen it again and I ...