Your Place
Your Place

Your Place

Man Hating
Man Hating

Man Hating

Salty Tears
Salty Tears

Salty Tears

And
And

And

Pussying
Pussying

Pussying

Safe Space
Safe Space

Safe Space

Nastiness
Nastiness

Nastiness

Fuck Bitchs
Fuck Bitchs

Fuck Bitchs

Eat You Out
Eat You Out

Eat You Out

Ignoring Me
Ignoring Me

Ignoring Me

πŸ”₯ | Latest

Nasty, Tits, and Butterfly: from sent 1 day ago WTF is wrong with you? You are a huge man hating cunt. Me and my mates are going to downvote the shit out of your posts and comments, you karma whore. permalink delete report block user mark unread reply C-1 to sent 1 day ago K. UBU DOG permalink -1 from sent 1 day ago Fuck you bitch. Your the dog bitch. The fucking dog. You wag your ass at any guy and take whatever they want to shove in your nasty pussy. And then you beg for more. Hope you enjoy watching your karma disappear before your eyes bitch. permalink delete report block user mark unread reply -1 to sent 1 day ago LOL WTF man. I'm so scared right now I'm literally shaking with fear. My karma? Oh the huge manatees permalink I-) from sent 1 day ago Bullshit karma whore. I can taste your salty tears from here. Hope you can find a safe space you cunt. permalink delete report block user mark unread reply C-1 to sent 1 day ago K k bro. Keep living the dream. permalink I-) from sent 1 day ago u can put a stop to this. Just send me a picture of your tits or even just you ass. And keep in mind I've seen you naked before (I remember the butterfly on your left hip quite well!) so don't try to bullshit me. You had a great rack and ass and I wanna see them again. permalink delete report block user mark unread reply -1 to sent 1 day ago there's no fucking way I'd send you a nude. Seriously, if doctors said you would di if you didn't get LOL. First of a I, an erection and you realized only my naked body would make that happen, I'd still say "nah Second, there's no way you've seen me naked. And I don't have a butterfly tattoo on my left hip. Or my right hip. Or anywhere near my hips. Troll harder b permalink C-1 from sent 1 day ago Wrong, bitch. Your name is and you went to school. I know it can be hard for a whore like you to remember all the guys who you blew and let finger you, but I'm one of the many. Even most of the retarded kids had gotten with you. Last chance, bitch. Send the pic or hell will be unleashed permalink delete report block user mark unread reply C-1 to sent 1 day ago You are truly amazing. Clearly you just went through my history, so congratulations on really working so hard just to try and blackmail me for a pic. Unfortunately for you, both of those pieces of information are not actually true. If you were a touch smarter, you would have noticed that those two pieces of information make my comment a pun. Literally 4 people even responded to it noting that. But again, you aren't smart enough to pick up on it. But congrats! I'll be blocking you now. Enjoy downvoting me with your "friends". I don't give a shit. permalink Repost with all names blocked: Downvote blackmail? LOL

Repost with all names blocked: Downvote blackmail? LOL