Ÿ˜‚
Ÿ˜‚

Ÿ˜‚

earings
 earings

earings

vetting
vetting

vetting

adultism
adultism

adultism

earing
earing

earing

comming
comming

comming

cuteness
cuteness

cuteness

im hungry
im hungry

im hungry

puppys
puppys

puppys

wicke
wicke

wicke

🔥 | Latest

Ass, Beautiful, and Booty: First night at home from the shelter. Reddit u/towntown1337 @DrSmashlove People ask me “aye smash what’s your type? What do u like in a girl?” Simple - I ain’t got no type. Anyone who says I do is lyin 🦁. I mean obviously from the captions u can see that there are things I like (skretch marks...above the booty dimples...thunderous thighs 🤤 lemme stop before I get hot and bothered.) But that don’t mean I don’t like thin women. I love them too. Equally. Girl if u don’t bring ya bony lil sensual grasshopper lookin a$$ and sit on this lap ol stick figure a$$ lmao wyd tho hangman lookin a$$ u cute tho lol handful of toothpicks with good hair lookin a$$ baby stop crying I’m playin with u why u gotta punch me ol legend of the slenderman lookin a$$ baby...baby why u choking me...baby? I kinda like this keep going HAHAHAHA LEMME STOP. Anyway like I said I ain’t got no type. Thicky thicc or slenderwomanous u all splendiferous. And that’s how I feel about doggies. I ain’t got no type. I understand people like different things. I don’t even blame people who go to breeders like I got close friends that’s done it and I’m not about to lecture anybody - they want a certain retriever or husky good for them. I don’t like puppy mills in my heart but I don’t judge. But as for me bruv a ratty lil mix breed rescue dog with a high pitch bark that sound like a child aggressively coughing? With them lil ass legs that allow him or her to run 700 miles per hour bruv? I love a crazy lil rescue mutt bruv he beautiful to me. But most important YOU ARE BEAUTIFUL FOR ADOPTING HIM OR HER - U A HERO. NOT A SMALL HERO BUT A BIG HERO - BLESS U - U WONDERFUL 😍❤️ [Editor’s Note: The reference to choking was made in jest and was merely intended to create literary interest. The author is from the hood. Consequently, I have built-in danger sensors. Wrap your hands around my throat and squeeze and u gon catcheth this fade. It be the petite lil joints that always wanna scrap too - don’t none of u lil grasshoppers DM me like “let me choke u zaddy ☺️” Imma leave u on ‘Seent’ ON PRINCIPLE. BLESS YA TINY LIL A$$ UP 😂😂😂]
Ass, Beautiful, and Booty: First night at home from the shelter.
 Reddit u/towntown1337
 @DrSmashlove
People ask me “aye smash what’s your type? What do u like in a girl?” Simple - I ain’t got no type. Anyone who says I do is lyin 🦁. I mean obviously from the captions u can see that there are things I like (skretch marks...above the booty dimples...thunderous thighs 🤤 lemme stop before I get hot and bothered.) But that don’t mean I don’t like thin women. I love them too. Equally. Girl if u don’t bring ya bony lil sensual grasshopper lookin a$$ and sit on this lap ol stick figure a$$ lmao wyd tho hangman lookin a$$ u cute tho lol handful of toothpicks with good hair lookin a$$ baby stop crying I’m playin with u why u gotta punch me ol legend of the slenderman lookin a$$ baby...baby why u choking me...baby? I kinda like this keep going HAHAHAHA LEMME STOP. Anyway like I said I ain’t got no type. Thicky thicc or slenderwomanous u all splendiferous. And that’s how I feel about doggies. I ain’t got no type. I understand people like different things. I don’t even blame people who go to breeders like I got close friends that’s done it and I’m not about to lecture anybody - they want a certain retriever or husky good for them. I don’t like puppy mills in my heart but I don’t judge. But as for me bruv a ratty lil mix breed rescue dog with a high pitch bark that sound like a child aggressively coughing? With them lil ass legs that allow him or her to run 700 miles per hour bruv? I love a crazy lil rescue mutt bruv he beautiful to me. But most important YOU ARE BEAUTIFUL FOR ADOPTING HIM OR HER - U A HERO. NOT A SMALL HERO BUT A BIG HERO - BLESS U - U WONDERFUL 😍❤️ [Editor’s Note: The reference to choking was made in jest and was merely intended to create literary interest. The author is from the hood. Consequently, I have built-in danger sensors. Wrap your hands around my throat and squeeze and u gon catcheth this fade. It be the petite lil joints that always wanna scrap too - don’t none of u lil grasshoppers DM me like “let me choke u zaddy ☺️” Imma leave u on ‘Seent’ ON PRINCIPLE. BLESS YA TINY LIL A$$ UP 😂😂😂]

People ask me “aye smash what’s your type? What do u like in a girl?” Simple - I ain’t got no type. Anyone who says I do is lyin 🦁. I mean o...

Bless Up, God, and Life: This adorable puppy with a cast. Pic: reddit u/oddfuture445 @DrSmashlove PSA: NEW YEAR MEANS NOTHING. SORRY TO BREAK IT TO U BUT THAT’S FACTUAL. DON’T BE HARD ON YOURSELF FOR WHAT U DIDN’T ACCOMPLISH LAST YEAR. DON’T PUT AN UNREASONABLE AMOUNT OF PRESSURE ON YOURSELF TO OVER-PERFORM THIS COMING YEAR. IT’S ARBITRARY. NOBODY GETS THEY LIFE RIGHT IN JANUARY. ACTUALLY, NOBODY GIVE A FVCK ABOUT JANUARY BRUV ALL U DO IN JANUARY IS BE A LITTLE DEPRESSED AT THE COLD AND LACK OF HOLIDAY DAYS OFF AND TRY TO MAYBE HIT SOME NICE 60% OFF SALES. THAT’S IT. THAT’S THE HAPPIEST U GON GET IN JANUFVCKINGWARY. “Oh wow this John Elliott jacket is a little on sale lemme cop this” THAT’S THE HIGH POINT OF JANUARY - SPOILER ALERT. NOBODY LOSING 78 POUNDS IN MF JANUARY. THAT’S WHAT U DO IN AUGUST. LITERALLY. MY LIL HOMEGIRL DROPPED LIKE 18 POUNDS IN AUGUST AND I’M LIKE “SEE? ‘Years’ HAVE NOTHING TO DO WITH IT!” GOD RAINS DOWN THE BLESSINGS ON *HIS* TIMELINE NOT ON THE BASIS OF THE GREGORIAN CALENDAR WHICH IS A MAN-MADE CONSTRUCT. NO OFFENSE TO THE GREGORIANS BUT WHO TF ARE THEY ANYWAY? NOBODY CLAIM THEM. GREGORIA AIN’T EVEN A COUNTRY. EXACTLY. NOW GO LIVE YA BEST LIFE AND BE NICE AND GIVE TO CHARITY AND CALL YA MAMA WHO SUFFER FROM DEPRESSION AND BIPOLAR AND TELL HER U LOVE HER AND MAY GOD ALWAYS BLESS U - IN 2018 AND BEYOND - BLESS UP ❤️😍😂
Bless Up, God, and Life: This adorable puppy with a cast.
 Pic: reddit u/oddfuture445
 @DrSmashlove
PSA: NEW YEAR MEANS NOTHING. SORRY TO BREAK IT TO U BUT THAT’S FACTUAL. DON’T BE HARD ON YOURSELF FOR WHAT U DIDN’T ACCOMPLISH LAST YEAR. DON’T PUT AN UNREASONABLE AMOUNT OF PRESSURE ON YOURSELF TO OVER-PERFORM THIS COMING YEAR. IT’S ARBITRARY. NOBODY GETS THEY LIFE RIGHT IN JANUARY. ACTUALLY, NOBODY GIVE A FVCK ABOUT JANUARY BRUV ALL U DO IN JANUARY IS BE A LITTLE DEPRESSED AT THE COLD AND LACK OF HOLIDAY DAYS OFF AND TRY TO MAYBE HIT SOME NICE 60% OFF SALES. THAT’S IT. THAT’S THE HAPPIEST U GON GET IN JANUFVCKINGWARY. “Oh wow this John Elliott jacket is a little on sale lemme cop this” THAT’S THE HIGH POINT OF JANUARY - SPOILER ALERT. NOBODY LOSING 78 POUNDS IN MF JANUARY. THAT’S WHAT U DO IN AUGUST. LITERALLY. MY LIL HOMEGIRL DROPPED LIKE 18 POUNDS IN AUGUST AND I’M LIKE “SEE? ‘Years’ HAVE NOTHING TO DO WITH IT!” GOD RAINS DOWN THE BLESSINGS ON *HIS* TIMELINE NOT ON THE BASIS OF THE GREGORIAN CALENDAR WHICH IS A MAN-MADE CONSTRUCT. NO OFFENSE TO THE GREGORIANS BUT WHO TF ARE THEY ANYWAY? NOBODY CLAIM THEM. GREGORIA AIN’T EVEN A COUNTRY. EXACTLY. NOW GO LIVE YA BEST LIFE AND BE NICE AND GIVE TO CHARITY AND CALL YA MAMA WHO SUFFER FROM DEPRESSION AND BIPOLAR AND TELL HER U LOVE HER AND MAY GOD ALWAYS BLESS U - IN 2018 AND BEYOND - BLESS UP ❤️😍😂

PSA: NEW YEAR MEANS NOTHING. SORRY TO BREAK IT TO U BUT THAT’S FACTUAL. DON’T BE HARD ON YOURSELF FOR WHAT U DIDN’T ACCOMPLISH LAST YEAR. DO...